19 maja 2022

Jadłospis wiosenny 1500 kalorii

 

Przekonaj się, że odchudzanie
i zmiana nawyków żywieniowych może być prosta!
 

Zbilansowany jadłospis odchudzający, bazujący na sezonowych warzywach i owocach. Znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz, aby zdrowo odchudzać się. Jest prosty i szybki w przygotowaniu. Został opracowany w oparciu o zalecenia naukowe i moje długoletnie doświadczenie w zawodzie dietetyka.

cena: 59 zł

    Kupuję

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chcesz odchudzić się w zdrowy i racjonalny sposób, bez wprowadzania skomplikowanych diet?

Lubisz proste, ale smaczne posiłki?

Masz mało czasu na planowanie posiłków i wymyślanie, co zjesz w najbliższych dniach?

Chcesz nauczyć się jak robić zdrowe zakupy i wykorzystywać wszystkie produkty, aby nic się nie marnowało?

Zależy Ci na tym, aby zdrowo się odżywiać i zadbać o swoje zdrowie?

 

Jeśli tak, to ten jadłospis jest dla Ciebie! 

 

Co otrzymasz w jadłospisie wiosennym?

  • Siedmiodniowy, zbilansowany i szczegółowy jadłospis – Każdy dzień składa się z 4 posiłków, co pozwoli Ci wygodnie dopasować plan żywienia do swojego rozkładu dnia. W jadłospisie wykorzystane są składniki ze wszystkich grup produktów spożywczych: warzywa i owoce, produkty zbożowe, rośliny strączkowe, nabiał, mięso, ryby, jajka, orzechy i nasiona, oleje. Jadłospis dostarcza średnio 1511 kcal, 80g białka 49g tłuszczów, 170g węglowodanów przyswajalnych, 31g błonnika. Wszystkie wartości odżywcze podaną są przy każdym posiłku oraz jako podsumowanie dnia. 

  • Listę zakupówto spis wszystkich produktów użytych w jadłospisie, ułatwi Ci ona planowanie zakupów i skuteczne wprowadzenie jadłospisu. 

  • Listę zamienników produktówułatwi wprowadzenie zmian w posiłku w przypadku braku dostępnych składników, a także gdy chcesz wymienić produkt na inny. Dzięki niej skorzystasz z jadłospisu również latem!

  • Dokładny przewodnik „krok po kroku” jak rozpocząć stosowanie jadłospisu i dostosować go do swoich potrzeb. 

  • Sprawdzone porady jakich wyborów żywieniowych dokonywać, gdy wyjątkowa sytuacja uniemożliwi Ci stosowanie jadłospisu.

 

Co zyskasz kupując jadłospis wiosenny?

  • Bazę smacznych, łatwych i zdrowych potraw, wykorzystujących wiosenne warzywa i owoce. 

  • Czas, który możesz przeznaczyć na coś innego niż wymyślanie posiłków. 

  • Oszczędzisz pieniądze dzięki racjonalnemu wykorzystaniu produktów, które nie będą się już marnowały. 

  • Ograniczysz kupowanie słodkich przekąsek, dzięki robieniu zakupów z listą. 

  • Pewność, że posiłki są zbilansowane i dostarczają składników odżywczych w odpowiednich proporcjach. 

  • Pomysły na zdrowe posiłki, skomponowane z łatwo dostępnych produktów, które możesz kupić w każdym markecie.

 

Pamiętaj, że jadłospis jest przeznaczony dla zdrowych osób. Jeśli zdiagnozowano u Ciebie choroby, najlepszą pomocą będzie indywidualnie przygotowany jadłospis.